ارسال اولین محموله صادراتی قطعات استخر های پیش ساخته آبزیبان از طریق راه آهن شمال 2

استخرهای پیش ساخته آبزیبان جهت صادرات به خارج از کشور در ایستگاه راه آهن رشت بارگیری شد. این نخستین بارگیری و صادرات ریلی از ایستگاه راه آهن رشت به مقصد کشور های همسایه بود.

در راستای اجرای تفاهم نامه ای میان جمهوری اسلامی ایران و برخی کشورهای آسیای میانه مبنی بر ساخت مجتمع کشاورزی، گلخانه ای و استخر پرورش ماهی، مواد اولیه مورد نیاز ساخت این مجتمع در غالب چند پارت از ایستگاه راه آهن رشت به مقصد کشور های یاد شده صادر می شود.نخستین پارت این محموله شامل مواد استخرهای پیش ساخته آبزیبان دوشنبه 21 بهمن ماه 1399 در ایستگاه راه آهن رشت بارگیری شد.

سخنی از آبزیبانی ها:

مدیر عامل شرکت آبزیبان در این راستا اضافه کرد: مفتخریم که امروزه علاوه بر یک نام پر آوازه و معتمد ملی، نماینده ی این صنعت در عرصه بین المللی هستیم.

نماینده ی صنعت شیلات ایران بودن در جهان یک افتخار بزرگ و در عین حال یک مسئولیت بسیار خطیر است. اگرچه این در روال کار ما ابدا تغییری ایجاد نکرده و نمیکند، برای ما مصرف کننده داخلی و خارجی تفاوتی ندارد. در واقع ما کیفیت کارمان را با خودش مقایسه میکنیم، فارغ از اینکه پروژه هدف ما بزرگ یا کوچک یا مصرف کننده ی ما داخلی یا خارجی باشد. به نظر من این چیزیست که باعث میشود امروزه در سطح بین المللی به ما اعتماد کنند. تولید کننده داخلی در درجه اول وظیفه دارد به مخاطب عام خود که هموطنانمان هستند نشان دهد که صنعتگر ایرانی میتواند کالایی درخور شان او تولید کند. هر آنچه امروز آبزیبان را تشکیل داده نشات گرفته از این تفکر است.

در ادامه وقتی صحبت از همکاری های آتی میان آبزیبان و کشور های منطقه شد وی اذعان داشت:

این همکاری ها برای ما با ارزش هستند. چرا که علاوه بر وارد کردن ارز به کشور سبب هرچه بیشتر مطرح شدن ایران به عنوان یک کشور توانا در صنایع شیلات منطقه میگردد. هرکجا رقابت سالم اما سخت وجود داشته باشد محل رشد است. رقابت با تولید کنندگان و همکارانمان در صحنه ملی ما را به این نقطه رسانده است. رقابت با تولید کنندگان کشور های دیگر اما یک داستان کاملا متفاوت است. این مسیر برای ما هیچ پایانی ندارد.

صادرات ستخر های پیش ساخته آبزیبان

ref:

irna.ir/news/84222677/نخستین-محموله-صادراتی-ریلی-در-ایستگاه-راه-آهن-رشت-بارگیری-شد

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

5/5 - (9 امتیاز)

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09114646386 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

Language

No available translations found

موضوعات پیشنهادی

پربازدیدترین مطالب

فهرست
شرکت آبزیبان از سرتاسر کشور نماینده می‌پذیرد!با ما تماس بگیرید.